Monday 24 June 2013

Salam perkenalan semua!!

         

         
           Assalamu'alaikum w.b.t. Utk memulakan bicara untuk pertama kalinya...saya ingin memanjat segala kesyukuran kepada-Nya kerana dapat lagi kita bernafas di atas muka bumi yang penuh barakah ini.

           Untuk pertama kalinya, saya ingin memperkenalkan  diri saya. Saya (AMAL) hanyalah insan kerdil yang masih menuntut pelajaran di salah sebuah universiti di bumi Malaysia kini. Ini lah Universiti yang saya cintai. UiTM di Hatiku. 

UITM TEKNOLOGI MARA


Kampus Puncak Alam, Selangor

           Sekarang masih berada di Tahun Satu ( Semester Dua ). Optometry, You Are My Destiny.                ( InsyaALLAH,,,,one day,  i'll be a professional optometrist....doakan saya yeee )



Inilah nama persatuan kami OPTIMIST (Persatuan Pelajar-Pelajar Optometry)
Nak tahu lebih lanjut mengenai persatuan kami, boleh la melawat ke blognya.


Inilah wajah-wajah kawan satu batch dengan saya.( Gambar Sem 1 )

Harap dengan adanya blog ini, kita dapat menjalikan silaturahim sekali gus dapat merapatkan lagi ukhuwah sesama insan. InsyaALLAH. Saya teringat satu hadis ini.....

“Barangsiapa yang ingin dilapangkan rezekinya dan dipanjangkan umurnya, hendaklah ia sukakan menjalin silaturrahim” (Hadith Riwayat Al- Bukhari).

Sekian coretan kali ini. Jumpa lagi di masa akan datang, insyaALLAH klu ada rezeki. wassalam ^_^



No comments:

Post a Comment